Simple Basic Fondant Cake @ 24 Oct & Kelas di JB

Assalammualaikum & Good Day semua :)

Baru je update jadual semalam, hari ni terus fully booked kelas Simple Basic Fondant Cake. Ni mungkin gara2 lepas tengok gambar hasil students yg datang pada 2 & 3 oct yer.. :D Btw, saya hanya boleh handle max 6 org sahaja dalam 1 sesi. Dan yang benar2nya fees yang saya berikan memang sangatttt murah. Niat untuk membantu dan beri lebih sikit privileage pada mereka yang pernah attend my classes. Ada juga yg sound pd saya "Your price is to cheap & below market la dear..." Again... price yang diberikan hanya untuk EX-STUDENTS sahaja dan pada tempoh tertentu sahaja.J adi utk kelas 24hb, saya open pada 1st time student dgn fees RM160.

AKAN DATANG: KELAS DI JOHOR BAHRU

InsyaAllah dalam bulan November saya akan adakan kelas di JB. Antara kelas yang akan saya conduct untuk 3 hari ialah Basic Buttercream Cupcakes & Cakes, Buttercream Doll Cake, Drawing on Buttercream Cake & Simple Basic Fondant Cake. Lokasi dan date masih dalam perbincangan. But, pada yang dah berkobar2, boleh email me your detail & kelas yang menjadi pilihan hati. Once dah finalize saya akan terus contact. Early booking, akan dapat hadiah istimewa dari saya :D Yay!

Thanks pada semua yang support! To ex-students.. mari kasi your blog link utk saya letak disini. Dan link saya juga yer.. Take care everyone!

ps: malam ni nak hunting for durian lagi, nak buat durian cheese cake esok kalo ada rezeki :P

Aidilfitri @ Plentong, Johor Bahru

Aidilfitri @ Puchong, Selangor