Update

Assalammualaikum & Good Day semua :)

Lama betul saya tak update blog ni. Maaf sangat2! Bulan december ni, bulan sangat pack! dengan classes & event family. Ramai yang telah attend kelas2 saya bertanya bile nak up kan gambar kat sini... maaf yerrr... saya masih belum ada kesempatan. InsyaAllah, saya akan bercuti selama sebulan sepanjang bulan January 2011. Selain dari nak adjust timing waktu persekolahan anak saya yang bakal masuk tahun 1, ada beberapa perkara yang perlu saya berikan perhatian dan kemaskini kan :) Lagi pun bulan december ni dah berhempas pulas. Nak rehat2 la sikit :) Alhamdullilah, ramai pelajar dari luar daerah juga datang berkongsi ilmu dengan saya. Ada dari Johor Bahru, Muar, Seremban, Kedah, Terengganu, Rawang, Sg Buloh, Jenderam Hilir dan macam2 tempat lagi. Happy dapat kenalan baru :) Keep in touch ye semua :)

Sebelum tirai 2010 ditutup, berikut adalah kelas2 yang akan diadakan dan masih ada kekosongan:-

DIY Cake & Cupcakes Stand || 30 Dec (Khamis) || 9.30am - 12pm || RM100 || 3 kekosongan lagi

Kek Kahwin 2 Tingkat - Buttercream || 30 Dec (Khamis) || 12.30PM - 5PM || RM280 || 2 kekosongan lagi

Basic Fondant Wedding Cake || 31 Dec (Jumaat) || 2pm - 5pm || RM180 || 3 kekosongan lagi

Special Demo Class for Ex-Student (Ice Cream Cake, Black Forest Cake & Pandan Layer Cake) || 2 January || 9.30am - 1pm || RM60 || 2 kekosongan lagi

Pada yang berminat untuk sertai kelas2 diatas, sila gunakan form pendaftaran yer. Untuk kelas special demo khas untuk ex-student, boleh terus email pada saya deheart@gmail.com

Terima kasih atas sokongan. Take care everyone :)