Demo Class 2 Jan 2011: Variety Cakes

Assalammualaikum & Good Day semua :)

Kelas demo ni dihadiri oleh ex-student yang pernah mengikuti kelas saya terdahulu. Class ini bertujuan untuk memperkenalkan pada mereka jenis2 kek lain yang bole mereka tambahkan dalam menu bisnes mereka sedia ada dan juga untuk menambah skill mereka :)

Variety cakes ni akan dimasukkan dalam modul class terbaru saya. Akan belajar dari membuat Black Forest Cake, Ice Cream Cake & Pandan Layer Cake. Sekali ni je demo yang saya buat, lepas ni bukan demo lagi dah, all hands on dan peserta akan bawa pulang 3 biji kek tersebut yang dibuat & dideko sendiri! Best kan?

Hanya dengan bayaran sangat minimum, mereka yang datang kelas demo ni pulang dengan senyuman :) Puas dapat belajar 3 jenis kek yang sangat popular ni. Dan yang menambahkan senyuman saya juga, rata2 mereka dah rancak menerima tempahan ketiga-tiga jenis kek ni. Congrate & All the very best!!!!!!

Demo Class 2 Jan 2011: Variety Cakes

Demo Class 2 Jan 2011: Variety Cakes

Demo Class 2 Jan 2011: Variety Cakes

Demo Class 2 Jan 2011: Variety Cakes

Lepas semua peserta pulang dengan membawa setiap potong kek-kek tersebut, ada sebiji lagi balance kek, jadi saya buat Ice Cream Cake yang diletakkan standing edible image & hadiahkan pada jiran sebelah :)

Demo Class 2 Jan 2011: Variety Cakes