Mac Classes

Assalammualaikum & Good Day semua :)

Atas sebab kesihatan yang tak mengizinkan, saya mohon kemaafan kerana terpaksa batalkan beberapa kelas terdahulu & akan datang. Saya dinasihatkan untuk berehat panjang. Setelah ditimbang kira, InsyaAllah, dengan izin ALLAH, berikut adalah kelas yang saya akan adakan di sepanjang bulan Mac ini. Kelas2 lain terlalu heavy dan saya tak dapat nak mengajar, maaf sangat ye. Pada yang berminat bole la isi form untuk daftar kelas2 berikut:-

Asas Membina Blog
Tarikh: 13 Mac 2011
Masa: 9.30am - 1.30pm

Kek Kahwin Buttercream 3 Tingkat
Tarikh:18 Mac 2011 (Jumaat)
Masa:9.30am - 4pm

Variety Cheese
Tarikh:20 Mac 2011 (Ahad)
Masa:9.30am - 4pm

Pada yang daftar kelas lain dan terpaksa saya cancelkan, sila check email ya. Terima kasih atas segala sokongan! Semoga kita diberi kesejahteraan selalu, Amin....