MOHON MAAF

Assalammualaikum & Good Day semua :)

Saya memohon jutaan kemaafan kerana terpaksa cancel semua kelas dari 18 Jun - 26 Jun kerana saya terpaksa ambil cuti sakit akibat keracunan makanan yang sangat teruk.

Pada yang dah register dan dah buat bayaran deposit, saya ada maklumkan melalui sms. Maaf sekali lagi, jika ada yang tak terima sms saya. Mungkin tersalah nombor ketika register atau masalah2 lain diluar kawalan saya.

InsyaAllah, saya akan maklumkan tarikh baru untuk mengantikan kelas2 yang telah di cancel.

Pada yang bertanyakan jadual kelas untuk bulan Julai, InsyaAllah dalam hujung minggu depan saya akan update yer.. Just check jer jadual dalam blog ni nanti.

Untuk makluman, saya akan bercuti panjang bermula Ramadhan sehingga akhir tahun untuk membuat persediaan menyambut kelahiran baby baru.. :) InsyaAllah dengan IZIN DARI ALLAH S.W.T

Juga dengan izin dari-Nya, InsyaAllah saya akan mulakan kelas pada awal 2012 di lokasi yang baru... InsyaAllah... :)

Terima kasih yang tak terhingga pada semua atas segala sokongan dan semangat yang diberikan.. LUV U ALL :)