Kelas Julai, New Mobile No & Package Combo

Assalammualaikum & Good Day semua :)

Alhamdullilah, project yang sedang saya jalankan sekarang hampir selesai (Syukur kehadrat Ilahi dan terima kasih yang tak terhingga pada suami tercinta :P)

Jadi saya akan kembali mengajar :) Jadual untuk bulan Julai dah saya up kan diatas. Untuk kelas2 lain yang tiada dalam jadual, just emel me date yang u nak dan saya akan check my schedule yer.

NEW MOBILE NO
Bermula 6 Julai, saya boleh dihubungi di no 0194774566. Sila update your phone book ya. No lama tidak akan digunakan lagi.

PACKAGE COMBO
Memandangkan Ramadhan & Syawal bakal menjelang, ramai yang request untuk adakan kelas cupcakes & cake dalam satu hari yang sama. Jadi saya buat satu kelas "Package Combo" seperti berikut:-

PACKAGE COMBO A: CUPCAKES & CAKE
Category: Beginner
Date: 10 Julai 2010
Time: 10.30am - 5pm
Fees: RM300 seorang (jimat RM60)
Peralatan perlu dibawa: Pen, Apron & kain lap
Makan Tengahari disediakan
Hanya 5 orang peserta sahaja

Module yang akan dipelajari boleh rujuk disini:-
Baking & Deco Cupcakes
Baking & Deco Buttercream Cake

PACKAGE COMBO B: DRAWING ON BUTTERCREAM CAKE & BUTTERCREAM DOLL CAKE
Category: Intermediate
Date: 14 Julai 2010
Time: 10.30am - 5pm
Fees: RM300 seorang (jimat RM60)
Peralatan perlu dibawa: Pen, Apron & kain lap
Makan Tengahari disediakan
Hanya 3 orang peserta sahaja

Module yang akan dipelajari boleh rujuk disini:-

Drawing on Buttercream
Buttercream Doll Cake

Berminat? Rujuk ruangan sebelah untuk cara mendaftar ya.. :) Thank you.