Simple Basic "Hantaran" Fondant Cake

Assalammualaikum & Good Day semua :)

Rata-rata semua masih sibuk beraya :) Sana-sini orang jemput datang open house terutama pada hujung minggu. Pada masa yang sama, saya juga dihujani permintaan untuk kelas basic fondant cake. A few emails & sms yang yang terima minta kelas untuk buat fondant cake yang simple tapi menarik sesuai untuk hantaran. Ye.. ye.. saya tau.. masing2 dah banyak dapat permintaan dari customer untuk tempahan cake fondant untuk hantaran kan? Inbox saya pun penuh dihujani :)

Atas permintaan, saya akan adakan kelas SIMPLE BASIC "HANTARAN" FONDANT CAKE. Kelas ini hanya dibuka pada peserta yang pernah mengikuti mana2 kelas anjuran saya sahaja :)

Tarikh: 2 October 2010
Time: 9.30am - 12.30pm
Fees: RM120
Peralatan perlu dibawa: Pen, Apron & kitchen towel
Makan Tengahari disediakan
5 orang peserta


Anda akan pelajari:-
- mengenali & membuat homemade fondant
- mengenali & membuat royal icing
- menyalut kek dengan fondant
- melukis dengan royal icing
- menghias fondant kek dengan ready made flower
- semua pelajar akan bawa pulang kek yang telah siap di deko

Contoh kek fondant yang akan dipelajari. Not exactly macam ni.. ala-ala macam ni ler :D

FC7150
FC7144
Wedding Tower for Laila, Hulu Langat, Selangor - 5 Dec 2009

Pada yang berminat, boleh email untuk pendaftaran. Cara daftar boleh klik sini