Batch 28 January 2011: Basic Buttercream Cupcakes

Assalammualaikum & Good Day semua :)

Kelas asas membuat, mendeko & mengenali cupcakes kali ni dihadiri oleh Noralida dari Kajang. Sepatutnya kelas ni 2 orang, tapi last minit sorang lagi tak dapat attend. What can i say, pada hari ni, semuanya yang tak kene. Saya diawal pregnancy, pagi tu terasa sakit2 di perut & pinggang. Tengahari pula, dapat call dari sekolah, anak jatuh dan bibir berdarah. Bergegas saya ke sekolah amik anak, Kesian Noralida berseorang di rumah saya, practice gunakan nozels yg telah saya ajarkan. Petang sikit tu, saya mula bleeding pula... uhuk! macam2 hal...

Alhamdullilah, Noralida seorang yg memahami. Walaupun dia baru 1st time menggunakan nozel dan mendeko, alhamdullilah, dia rajin practice masa kelas dan dapat buat dengan baik, cantik & kemas... TQVM! really hope to see u again sis! All the best!

Batch 28 January 2011: Basic Buttercream Cupcakes

Batch 28 January 2011: Basic Buttercream Cupcakes